Door op 24 april 2014

Met de PvdA naar Europa-debat

Op 22 mei 2014 vinden de verkiezingen voor het Europees parlement plaats. Op 29 april 2014 vindt in dit kader een discussieavond plaats, waarin Kati Piri (nr. 3 op de PvdA-kandidatenlijst) over het onderwerp “Meer, beter en eerlijker werk in Nederland en Europa” en andere punten uit het Europese PvdA-verkiezingsprogramma in debat zal gaan met lokale ondernemers en met het publiek. Deze bijeenkomst vindt plaats in de Schouwburg Lochem, aanvang  20.00, inloop met koffie en thee vanaf 19.30 uur.

Het belooft een heel interessante bijeenkomst te worden waarin je veel informatie kunt krijgen en vragen kunt stellen over Europese politiek. PvdA Hof van Twente zal hier natuurlijk ook aanwezig zijn en roept alle leden en belangstellenden op om mee te gaan. De PvdA Hof van Twente verzorgt het vervoer naar deze bijeenkomst. Hiervoor kun je contact opnemen met Annemieke Wissink, via [email protected] of bellen op nummer 0547-293060.

Er valt wat te kiezen in Europa. PvdA kiest voor meer banen hier in Nederland. Het tegengaan van de oneerlijke verdringing van werk. Een samenleving die gebaseerd is op verdraagzaamheid en niet op haat en nijd tussen mensen. Veel kunnen we in Nederland zelf. Maar voor gezamenlijke uitdagingen hebben we elkaar in Europa nodig. Samen laten we banken weer werken voor spaarders in plaats van voor de eigen winst. Samen kunnen we de zaken die niet goed gaan in Europa veranderen en de goede kanten van Europa versterken. Ga daarom stemmen op 22 mei!

Meer informatie over het PvdA-verkiezingsprogramma en de -kandidaten kun je vinden op www.pvda.nl/europeseverkiezingen.