Door op 16 maart 2014

De rode taxi rijdt weer

Aanstaande woensdag 19 maart zijn de gemeenteraadsverkiezingen. In alle wijken en kernen in Hof van Twente zijn stembureaus waar gestemd kan worden.  Wilt u graag stemmen maar bent u slecht ter been? Traditiegetrouw biedt de PvdA Hof van Twente u gratis een rit van huis naar het stembureau en weer terug met de ‘rode taxi’.

Wanneer u gebruik maakt van deze service bent u natuurlijk niet verplicht PvdA te stemmen. “Het is van groot belang dat zo veel mogelijk mensen gaan stemmen. Natuurlijk hopen wij zelf veel stemmen te halen, maar we hebben liever dat u stemt op een andere partij, dan dat u helemaal niet gaat stemmen” aldus Annemieke Wissink, namens de PvdA Hof van Twente.

Om gebruik te maken van de gratis rode taxi kunt u contact opnemen met de PvdA Hof van Twente door te bellen naar Annemieke op nummer 0547-293060 of te mailen naar [email protected]. Er wordt dan een passende afspraak gemaakt voor een rit van huis naar het stembureau en terug.