Gelukkig en sociaal 2024

23 december 2023

Nederland kan een land worden waarin het voor iedereen goed wonen, werken en recreëren is. Een land waar de zorg voor zowel de verlener als de gebruiker goed op orde is. Een land waar werken loont en mensen voldoende inkomen hebben dat het mogelijk maakt onbezorgd te leven. Ook een land dat open staat voor mensen die hun eigen land moeten ontvluchten als gevolg van oorlog, geweld of discriminatie. Een land waar voedsel- en kledingbanken niet nodig zijn. Daar staan wij als PvdA voor.

Om van Nederland dat land te maken is veel nodig. Er moeten veel problemen worden opgelost. Denk aan de armoede, de grote verschillen in inkomen en vermogen, de wooncrisis, de achteruitgang van ons milieu, de belabberde opvang van asielzoekers, verarming van het cultuurbeleid en onderwijs en de te verwachten bezuinigingen.

Een groot deel van het nodige beleid moet worden gemaakt in Den Haag. Wij hebben grote zorgen over wat we kunnen verwachten van een rechts kabinet zoals zich dat nu aandient. Onze partij zal in Den Haag samen met GroenLinks waar nodig oppositie voeren maar dat zal niet altijd succes hebben. Wij zullen dus ook in de Hof van Twente gevolgen merken.

Daar moeten we lokaal, waar mogelijk, een sterk antwoord op geven.

Daarom wil PvdA in de Hof van Twente, samen met de burgers uit de Hof een actief beleid blijven voeren, juist nu! Waar mogelijk zullen we ons inzetten om negatieve gevolgen voor onze inwoners te beperken of teniet te doen.

Dus laten we samen het nieuwe jaar goed beginnen en sluit je aan bij onze partij. Lid worden kan al eenvoudig op http://www.pvda.nl/word-lid

Of neem contact met ons op via [email protected]

Met een nog grotere achterban kunnen wij ons volledig in gaan zetten voor het behoud van een sociaal, eerlijk en duurzaam Hof van Twente.

De PvdA Hof van Twente wenst u prettige kerstdagen en een gelukkig en sociaal 2024 toe.

Bestuur en raadsfractie PvdA Hof van Twente.

Word lid van de PvdA!

Samen kunnen we onze idealen waarmaken.
Doe mee en word lid!