Algemeen lid

John Koster

Permanente campagne

11-04-2018

Ik kom uit de buurt van Rotterdam en woon nu bijna 18 jaar in Delden, ben getrouwd met een Deldense en we hebben samen 3 zonen. Ik werk momenteel fulltime in een dienstverlenende sector in Enschede en ben daarin actief binnen de vakbond en ondernemingsraad. Ik kom graag voor andere die door welke omstandigheid dan ook of de weg niet weten graag op, dat is ook de reden dat ik na de landelijke verkiezingsnederlaag in 2017 lid geworden ben van de PvdA. Ik kon het niet aanzien dat zo’n mooie politieke partij die zoveel goeds heeft gedaan voor de samenleving van de kaart geveegd zou worden. Natuurlijk ben ik niet met alles eens wat er op landelijk politiek is gedaan maar dat neemt niet weg dat we daar waren en stonden toen het nodig was.

Op lokaal niveau doen we het momenteel veel beter dan andere lokale PvdA fracties in het land en daar ben ik heel erg trots op. We hebben een uitstekend teamwork, zowel in de fractie, steunfractie als in het betuur. Dit moeten we vasthouden. We moeten onze succesen veel meer voor het voetlicht brengen en die uitdragen, we zijn soms ook wel eens te lief vind ik. We komen regelmatig met goede voorstellen en die worden dan door andere geclaimd, dat zal als het aan mij ligt niet meer gebeuren.

Ik zal regelmatig bij de fractievergaderingen en de gemeenteraadsvergaderingen aanwezig zijn en de highlights daarvan via onze website, Facebook, Twitter en Instagram naar een breder publiek ventileren. U gaat nog veel van ons horen en dat zal dan hopelijk over 4 jaar bij de nieuwe gemeenteraadsverkiezingen zijn vruchten afwerpen.

Het bestuur van de PvdA Hof van Twente is bereikbaar via:

bestuur@pvdahofvantwente.nl

Of op adres: