John Koster

Permanente campagne

Ik kom uit de buurt van Rotterdam en woon nu bijna 25 jaar in Delden, ben getrouwd met een Deldense en we hebben samen 3 zonen. Ik werk momenteel fulltime in een dienstverlenende sector in Enschede en ben daarin actief binnen de vakbond en ondernemingsraad. Ik kom voor andere die door welke omstandigheid dan ook of de weg even niet weten graag op, dat is ook de reden dat ik na de landelijke verkiezingsnederlaag in 2017 lid geworden ben van de PvdA. Ik kon het niet aanzien dat zo’n mooie politieke partij die zoveel goeds heeft gedaan voor de samenleving van de kaart geveegd zou worden. Natuurlijk ben ik niet met alles eens wat er op landelijk politiek is gedaan maar dat neemt niet weg dat we daar waren en stonden toen het nodig was.

We hebben een uitstekend teamwork, zowel in de fractie, steunfractie als in het bestuur. Dit moeten we vasthouden. We moeten onze successen veel meer voor het voetlicht brengen en die uitdragen, we zijn soms ook wel eens te lief vind ik. We komen regelmatig met goede voorstellen en die worden dan door andere geclaimd, aan de ene kant is dat niet erg, als de inwoners er maar profijt van hebben. En welke partij uiteindelijk met de eer strijkt komt dan op de tweede plaats

Ik zal regelmatig bij de fractievergaderingen en de gemeenteraadsvergaderingen aanwezig zijn en de hoogtepunten daarvan via onze website, Facebook, X en Instagram naar een breder publiek ventileren. U gaat nog veel van ons horen en dat zal dan hopelijk bij de nieuwe gemeenteraadsverkiezingen zijn vruchten afwerpen.

Het bestuur van de PvdA Hof van Twente is bereikbaar via:

Of op adres:
Secretariaat PvdA Hof van Twente