Door op 5 mei 2014

Nieuw bestuur PvdA Hof van Twente

Afgelopen algemene ledenvergadering heeft PvdA Hof van Twente afscheid genomen van 3 bestuursleden. Els Harperink (algemeen bestuurslid), Jan Reuvers (penningmeester) en Onno Bordes (voorzitter). De PvdA is heel dankbaar voor de jarenlange inzet die deze bestuursleden hebben geleverd. Onno Bordes werd extra in het zonnetje gezet en geëerd met de zilveren PvdA-speld, deze wordt alleen uitgereikt aan leden met bijzondere verdiensten zowel binnen als buiten de partij.

Tijdens de vergadering werden ook nieuwe bestuursleden benoemd. De nieuwe leden van het bestuur zijn: Verone de Vries (voorzitter), Ellen Westra (campagnecoördinator), Peter de Bruijn en Annemieke Wissink (algemene bestuursleden). Hiernaast bestaat het bestuur uit Chantal Pot (secretaris), Frans Kruse (penningmeester) en Ellen Nab (algemeen bestuurslid). Het  bestuur is een jonge enthousiaste club die vol nieuwe ideeën zit voor de afdeling. Speerpunten van het nieuwe bestuur zijn o.a. het versterken van de band met leden en sympathisanten, ledenwerving & het organiseren van interessante bijeenkomsten. Verone de Vries: “Afgelopen weekend hebben we  de startbijeenkomst van het nieuwe bestuur gehad. De hoeveelheid energie die hier omhoog kwam werkte erg aanstekelijk. We stromen over met nieuwe ideeën voor onze afdeling en kunnen niet wachten om hiermee aan de slag te gaan!”.

Iedereen die meer wil weten over de PvdA Hof Twente en/of interesse heeft om mee te helpen aan een sterke en sociale Hof is van harte uitgenodigd om met ons mee te doen. Je kunt contact opnemen via [email protected] of via nummer 0547-293060 (Annemieke Wissink).

Waar ben je naar op zoek?