Door Frans Kruse op 22 december 2014

Fijne feestdagen

De  laatste vergaderingen zijn achter de rug en het jaar nadert zijn einde. Vorige week zijn een groot aantal actieve leden nog bij een deel van onze achterban op bezoek geweest. Enerzijds om een kleine attentie achter te laten maar meer om elkaar toch even te ontmoeten. Het was een geslaagd initiatief en het leverde veel positieve reacties op van beide kanten.

Ondanks alle overleggen, bijeenkomsten, nieuwsbrieven, Facebook en Twitter blijft het persoonlijk contact van essentieel belang.

En dat zien het bestuur en fractie ook als de basis voor onze toekomst. Wij zullen onze achterban daarom ook in 2015 blijven opzoeken. Maar wij roepen onze leden ook op om contact met ons op te nemen als daar aanleiding toe is.

Alleen op die manier kunnen wij als Partij van de Arbeid ijzersterk blijven in het lokale bestuur.

Wij wensen u fijne feestdagen en verheugen ons om u weer te zien in 2015.

Frans Kruse

Sinds 1993 ben ik woonachtig in Ambt Delden en in 2004 lid geworden van de Partij van de Arbeid vanwege discussies over het eerlijk verdelen van de lasten. Ondanks de drukke werkzaamheden voor mijn eigen bedrijf vind ik het belangrijk om actief te zijn in de gemeente. Mijn hobby’s en speciale aandachtspunten zijn: natuurbeleid ,

Meer over Frans Kruse