Door Onno Bordes op 12 april 2013

Denktank bijeenkomst

Uitnodiging: Denktank-bijeenkomst verkiezingsprogramma

Inmiddels is de eerste bijeenkomst geweest om mee te denken over het verkiezingsprogramma van de komende Gemeenteraadsverkiezingen. We hebben nog een avond gepland om bij elkaar te komen.  We nodigen u van harte uit voor de denktankbijeenkomst op dinsdagavond 7 mei in het gemeentehuis in Goor. Aanvang  20.00 uur.

Graag willen we met u van gedachten wisselen over de belangrijkste zaken die de komende jaren in onze gemeente gaan spelen en waar we als PvdA op moeten inzetten. Wat zijn onze thema’s? Waarin kunnen we ons onderscheiden? Wat is voor de inwoners van de Hof van werkelijk belang? Waar moeten we in de campagne onze pijlen op richten? Ter voorbereiding sturen we bij deze uitnodiging het (verkorte) verkiezingsprogramma 2010-2014 mee, dat mogelijk als inspiratiebron kan dienen.

Onno Bordes

Het bestuur van de afdeling is bereikbaar via: bestuur@pvdahofvantwente.nl Of op adres: Secretariaat PvdA Hof van Twente p/a Mw. C. Pot Enterweg 9 7475 TK Markelo

Meer over Onno Bordes