13 augustus 2013

Kom naar de PvdA Hof van Twenteleden-BBQ op 7 september

Beste partijgenoten,

Hoewel u (hopelijk) nog in vakantiestemming bent, zijn de voorbereidingen voor de Gemeenteraads verkiezingen op 17 maart 2014 al in volle gang. Het campagne team heeft inmiddels een activiteitenprogramma opgesteld en er is al veel creatief denkwerk verricht voor de eerste opzet van het verkiezingsprogramma.

Het lijkt ons een goed idee om in onze gemeente Hof van Twente de campagne te starten met een barbeque, waarvoor u allen van harte bent uitgenodigd.  Uiteraard willen we dan iets vertellen over de campagne activiteiten, maar ook kunt u deze BBQ natuurlijk gebruiken om met leden van het bestuur of fractie te spreken of gewoon gezellig elkaar bijpraten over de (politieke) gebeurtenissen. Gezelligheid staat  voorop! De BBQ wordt gehouden op zaterdag 7 september vanaf 16.00 uur. Gastheer is ons schaduw fractielid Jos Duurland, Wachtpostdijk nr. 3 in Goor. Om de organisatie zo goed mogelijk te laten verlopen vragen wij u zich hiervoor aan te melden bij onze secretaris Chantal Pot.

Voor de campagne zoeken we nog vrijwilligers die ons willen helpen met folderen, canvassen, plakken van posters, bemensen van verkiezingskraam, etc. Deze activiteiten zullen in de maanden februari en maart 2014 vooral ’s avonds (folderen) en in de weekenden tot aan de verkiezingsdatum plaatsvinden. Ook al heeft u maar een paar uurtjes beschikbaar, help ons in de campagne en meldt u aan!

• U kunt zich voor de BBQ aanmelden via een mailtje of telefoontje naar Chantal Pot ([email protected] , telefoon 06-57539684) . Graag opgeven vóór zondag 1 september (liefst eerder). Vervoer kan desgewenst worden geregeld.
  • U kunt zich aanmelden om te helpen bij de campagne via een mailtje naar [email protected] of een telefoontje naar Onno Bordes (074-3766660, na 18.00 uur)

Ik hoop u allen op zaterdag 7 september te mogen begroeten op de barbecue.

Onno Bordes

Voorzitter PvdA-afdeling Hof van Twente